2012年1月8日星期日

食咗佢, 健康咗, 腸胃暢通晒 - 官燕棧一餐纖燕

早前同大家簡單介紹過官燕棧一餐纖燕的成份和食法.



究竟食咗差唔多兩個星期後, 情況怎樣呢?

我鍾意官燕棧一餐纖燕的煮法簡單, 方便和快捷, 我通常會將整包鋁袋放入熱水中, 加熱約5分後即可進食. 返工的日子, 我會將它當為早餐, 尤其這排天氣寒冷, 食一碗熱騰騰的纖燕, 就能暖笠笠咁返工.

一碗纖燕內有不同的穀物, 食的時候有些口感, 加上有各式各樣的蔬菜, 非常健康, 有益. 而且盒上寫明絕無添加人造色素、防腐劑、穩定劑或人造香料成分, 咁就可以食得放心.




至於分量對於我來講就較為少, 當作午餐或晚餐就會唔夠飽肚, 若能增加每包的分量就更好, 所以我通常作為早餐或下午茶.

食咗差唔多兩個星期, 磅數就無乜改變, 不過就覺得排便暢通和舒服咗, 減少咗肚谷谷的情況, 我相信同我每朝食一碗纖燕, 加上再飲大量開水有關.

想了解多一些有關官燕棧其他產品的資料和最新消息, 可以登入佢地Facebook~

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'