2011年10月14日星期五

要改善皮膚, 由內做起 - 逆轉醇 250 (Resveratrol)

平日工作有點忙, 有時仲要加班, 睡眠時間不足, 加上年齡越來越大, 肌膚出現問題, 例如暗啞, 暗瘡等日常的護理當然不可缺少, 但內在調理也好重要, 逆轉醇 250或許可以幫到你.

早在九月尾就出席咗逆轉醇 250的工作坊~




當日仲有藥劑師同我地講吓一下這個產品, 等大家在試食之前能夠了解多一點.





等我先介紹吓逆轉醇 250 (Resveratrol)~


它是特別為亞洲人膚質研製的白金級細胞復生配方, 有效激活肌膚細胞, 內含三種天然肌因逆轉分子, 能啟動美肌基因SIRT1, 由內而外改善膚質, 喚醒肌膚深處的活力, 從而促進肌膚細胞更生, 加速肌膚修護能力和啟動抗氧化的防護機制, 密集提升肌膚緊實度和柔軟感,長期服用能使膚色變得均勻、白皙、剔透, 讓您的肌膚回復天然健康狀態,時刻保持光采迷人~

成份:
天然活性98%純度白藜蘆醇, 槲皮素, 紅葡萄多酚精華.


列明到期日子, 食得放心~


對象:
適用於任何膚質, 特別適合想擁有柔軟, 白晳, 光滑富有彈性肌膚的人士.

服用方法:
保健作用: 每日一粒.
加強療效: 每日二粒, 或遵醫囑.

建議用溫水送服 .

服用時要留意, 每日一次,須每天於大約相同時間口服。嘗試將用藥的時間和結合進餐或睡眠等生活習慣,以幫助記憶,並幫助藥物發揮最大療效。應整顆吞服,飽肚或空腹均可服用。

成效:
服食一個月後
Ø         幼紋、斑點、痘疤等皮膚問題得到改善
Ø         暗沉肌膚逐漸明亮

服食三個月後
Ø         改善整體肌膚水份含量及彈性,使皮膚更加水嫩白皙。
Ø         膚色透明度明顯提升

服食六個月後
Ø         皮膚變得滋潤柔軟, 綻放自然光彩
Ø         容光煥發, 化淡妝也看起來很精神 
Ø         整體外觀會因為皮膚緊緻得到改善


對於食用的產品, 我會特別嚴格挑選, 逆轉醇 250成份天然, 我可以安心服用. 加上它只需要用水吞服, 非常方便. 為咗方便自己定時食用, 我會每日早上係公司食完早餐後, 我就吞2.


我食咗逆轉醇 250差唔多兩個星期, 雖然皮膚未見到好明顯的改善, 但感覺慢慢轉變中, 最明顯是皮膚無咁乾, 搽粉底時感覺貼服咗, 無咁容易脫妝, 膚色略為均式咗, 整個樣無咁殘同精神咗~

想了解更多有關逆轉醇 250和其他產品的資料, 可到以下網址

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'