2011年8月30日星期二

嘩!!我的皮膚真係烏卒卒 - Handybio離子美容器幫到手

近年市面上推出越來越多不同的離子機, 真係眼花撩亂. Handybio離子美容器, 我相信都有不少人聽過, 等我簡單介紹一下.

它是日本首個推出離子美容器的品牌, 離子美容器應用微電流離子導入法的原理, 發出(+)(-)極間歇性微流電, 配合不同功效的電解離子精華, 十分鐘完成一個美容護理.

使用方法:

深層潔淨毛孔, 5分鐘(-)

1.      將身上金屬首飾脫下
2.      使用Deep Clear EX 前先卸粧或潔面
3.      棉花用蒸餾水沾濕後搾至全乾
4.      使用過程中感覺棉花乾就要加精華素
5.      機在臉上走的方向不重要, 但力度要輕, 不要磨擦皮膚
6.      Deep Clear EX完成後用微暖水沖淨全臉, 再印乾

溫馨提示:

1.      使用時手要輕握機背的導電板, 期間紅燈閃動或每隔15秒聽到嘟一聲, 代表運作正常
2.      建議孕婦, 佩戴心臟起搏器的人士暫時停用此美容器
3.      皮膚過敏時(出現痕, , , , ), 暫時停用此美容器
4.      每個星期使用2

以下就是我第一次使用這部機的情況~

要預備晒所有的用品, 包括棉花, 蒸餾水和Deep Clear EX.



首先, 將沾濕的蒸餾水搾至全乾, 再放上Handybio離子美容器上, 然後揼3Deep Clear EX搽面, 另外再3Deep Clear EX在棉花度.


由於Deep Clear EX(-), 所以當開個Handybio離子美容器後, 再係VOL度選擇(-), VOL度就較到最大. 之後就開始在面上LOOK, 期間覺得棉花乾, 就要再加精華素, 部機SET5分鐘後自動停.再用微溫沖乾淨.
 

我最鍾意係連暗瘡的位置都不用避開, 第一次使用, 始終唔係咁習慣, 所以不知不覺大力咗, 所以暗瘡的位置有少許整損咗. 其實只要輕輕推就可以. 用完後, 塊棉花真係幾黃吓……估唔到卸完妝, 洗完面, 以為塊面好乾淨……原來……….係未夠乾淨.

 

我會持續使用一個月, 希望能夠減少皮膚的暗瘡和暗粒, 可以同我的暗瘡皮膚講聲BYE BYE ~~到時再出文同大家分享~



想進一步了解Handybio離子美容器和Satys'α的產品資料, 可以登入以下網址
http://www.handybio.com/satys.aspx

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'