2011年6月30日星期四

初接觸BB霜 - Neutrogena 細白煥采BB霜

近年越來越興使用BB, 因為夠方便, 只需要一個步驟就可以. 但我一直都沒有使用, 因為對於混合性肌膚的我, BB霜都偏向滋潤, 但今次試用這是Neutrogena首支全效美白, 遮暇, 防晒, 保濕BB. 能改善膚色不均和暗沉, 呈現亮白光感肌. Neutrogena 細白煥采BB, 令我睇法有發改變.

  $149.9 / 30ML


簡單介紹下佢的功效.
1)     深層美白
全新升級活性美白精華healthy white complex, 內含穩型維他命C及百合花精華, 能深入肌膚底層, 修復受損細胞, 加速黑色素的剝落, 有效改善膚色.

2)     瞬間修飾
獨特亮肌礦物配方, 可瞬間遮瑕, 修飾膚色不均和黯沉, 即時透出自然亮白的完美光感.

3)     防晒保護
具有SPF 19PA +++防晒功效, 有效隔絶紫外線和環境污染的傷害, 預防晒黑和晒傷, 延緩肌膚老化.

4)     清爽透薄
質地清爽透薄, 輕輕一抹, 便能為肌膚帶來零負擔, 自然裍妝.

用咗這個BB霜個多星期, 由於我是混會性皮膚, 所以面上有暗瘡印和暗瘡, 所以會特別注重遮瑕和質地這兩方面.

遮瑕方面, 當我用咗BB霜後, 膚色真均勻和明亮咗, 基本上能遮較淺的暗瘡印, 但我有些較深的暗瘡印就要再搽上遮瑕產品.


而質地方面, 我自己覺得幾清爽, 唔會太笠痴痴, 而且搽上面上好貼服. 我做咗一個小測試, 當我搽咗BB霜係手背, 等它完全吸收後, 就將手背印在發泡膠粒上, 再輕輕一吹. 32粒的發泡膠, 剩下15, 所以清爽度不錯, 好啱混合性皮膚使用.


 
至於美白方面, 由於只係用咗BB霜個多星期, 所以沒有見到明顯的效果, 我相信要用多一些時間.
總括來講, 這款BB霜質地清爽, 好啱夏天使用, 加上價錢相宜, 若遮瑕度提高就更正~

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'